Якщо Ви бажаєте проінформувати міські служби про ту чи іншу проблему / #Впливай /

 

У Дрогобичі запрацювала школа «Розумного громадянина». Проект реалізовується в партнерстві між Дрогобицькою міською радою та проектом «Київський діалог». Основне завдання школи – навчити громадян міста користуватись міськими інформаційно-комунікаційними системами проекту «Дрогобич – Smart City». Отож ми вирішили запровадити рубрику, яка зможе навчити наших читачів користуватись міськими сервісами та зрозуміти їхнє призначення.

 

«Жодне місто не можливо уявити без різних великих і малих комунальних проблем, які вимагають вирішення. Дрогобич, на жаль, не є виключенням. Кожен з мешканців міста зустрічається з цими прикрими неприємностями. Це, для прикладу, відкриті люки, ями на дорогах, переповненні сміттєві контейнери чи їх відсутність, поламані дерева чи неприбрані прибудинкові території.

Разом ми можемо зробити так, щоб цих проблем ставало менше, а життя у місті – комфортнішим. Якщо Ви бажаєте проінформувати міські служби про ту чи іншу проблему, яку необхідно вирішити, залиште своє електронне повідомлення в публічній системі «Відкрите місто», – розповідає ідейний натхненник розумного Дрогобича, керівник відділу ІТ та аналізу міськради Станіслав Гайдер.

 

Як працює система «Відкрите місто»?

Етап 1. Для повідомлення про виявлену проблему чи несправність користувачу необхідно зареєструватися на порталі (opencity.in.ua), далі перейти на портал міста Дрогобича та обрати розділ «Е-місто» далі «Проект Відкрите місто», або скористатись цим посиланням https://bit.ly/2KTLJ3B. Далі на сторінці сервісу вибрати категорію, до якої відноситься проблема, додати фото та/або відео файли (за наявності) та вказати адресу чи координати проблемної ділянки на мапі Дрогобича.

Етап 2. Повідомлення про наявність проблеми після перегляду модератором автоматично відправляється відповідальним органам влади/організаціям. За необхідності виконавець чи відповідальний працівник може запросити додаткову інформацію чи уточнення щодо зареєстрованого повідомлення у користувача.

Етап 3. Відповідальний за вирішення проблеми орган влади/організація вирішує проблему. Якщо проблема не може бути вирішена відразу чи протягом певного прийнятного часу (один місяць), відповідальний працівник інформуватиме користувача щодо обґрунтованих причин неможливості вирішення цієї проблеми.

 

«Якщо Ви хочете взяти участь у вирішенні уже виявлених проблеми, тоді перегляньте перелік опублікованих проблем та визначте для себе, що Вам під силу вирішити самостійно або організованою групою мешканців. Залиште коментар про свої наміри під повідомленням про проблему, щоб його побачив автор.

 Дякуємо Вам за активну громадянську позицію та участь у виявленні та вирішенні  житлово-комунальних проблем міста Лише спільно ми можемо зробити Дрогобич кращим!» – додає Станіслав Гайдер.

 

До речі, завдяки небайдужим мешканцям станом на кінець травня 2018 року у Дрогобичі вирішено понад сімсот житлово-комунальних проблем

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *