Дрогобицька сіль змінила упаковку

Про це повідомляє офіційна сторінка підприємства:  «Разом із логотипом нашої Солеварні, ми оновили упакування солі, що продається у маркетах!»

Дрогобицька солеварня перебуває далеко не в найкращому стані, але на початку минулого року завдяки приверненню уваги громадськості підприємство вдалося вивести із списку тих, що підлягають приватизації. Це усунуло загрозу ліквідації символу Дрогобича. А зі зміною керівництва робляться перші кроки на шляху зі збереження одного з найстаріших постійно діючих підприємств Європи. Зокрема, це участь в конкурсах проектів, виставках, створення сувенірної продукції, залучення туристів, ребрендинг  та ін.

А ми нагадуємо:  підтримати солеварню може кожен дрогобичанин і зробити це доволі просто – купуйте дрогобицьку сіль, не тільки тому, що вона найкраща, а  ще й тому, що це маленька, посильна для кожного лепта задля збереження підприємства, чия історія нерозривно пов”язана із містом.

Фото із сторінки Солеварні у фб

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *