Трускавець туристичний: високий курортний сезон та промоція в «Аероплані»

Про те, що у Трускавці розпочався високий курортний сезон – свідчить відсутність квитків на поїзди у касах вокзалу. Про це на оперативній нараді сказав міський голова Руслан Козир.

Вілли, пансіонати, санаторно-оздоровчі комплекси міста практично заповнені відпочиваючими.

На 55 відсотків заповнені і санаторії ПрАТ «Трускавецькурорту». Це, вважає міський голова, за відсутності цього року пільгових путівок, хороший результат. У колег з «Моршинкурорту» показники набагато нижчі, – зазначають у Трускавецькій міськраді.

Водночас триває промоційна компанія курорту. В період з 15 червня по 15 серпня 2015р., тобто в дуже активний період щодо подорожей та відпочинку, журнал «Аероплан» розміщує статтю про відпочинкові та оздоровчі можливості Трускавця.

Цільова аудиторія журналу – люди з середнім та вище середнього рівнем достатку, що користуються послугами авіаперевізників. Тираж – 30 000 примірників. Журнал “літає” два місяці і за цей час з перевагами відпочинку на нашому курорті мають можливість ознайомитись близько 250 000 осіб.

Даний журнал співпрацює з авіалініями: LOT Polish Airlines (рейси Львів-Варшава, Київ-Варшава, Одеса-Варшава), Royal Jordanian, British Airways, Turkish Airlines, Airfrance, KLM, AirArabia, Windrose Airlines (Роза Вітрів).

Крім того, журнал «Аероплан» розміщується на стійках реєстрації в аеропортах: Міжнародний аеропорт “Львів” ім. Данила Галицького, Міжнародний аеропорт “Бориспіль”, Міжнародний аеропорт “Київ” (Жуляни), в т.ч. в VIP-залі очікування. 

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *