Через скаргу пасажирки перевізника «Борислав-Дрогобич» перевірили на дотримання графіку руху

Мешканка Дрогобицького району, яка користується міжміським громадським транспортом зі сполученням «Борислав-Дрогобич», поскаржилася на недотримання перевізником цього маршруту графіку відправлень. Зафіксувавши конкретний випадок відсутності рейсу у визначений час, жінка звернулась на обласну «гарячу лінію 112».  Про це повідомили в управлінні розвитку територій та інфраструктури Дрогобицької РДА.

Реагуючи на скаргу, спеціальна робоча група щодо дотримання умов договору перевізниками Дрогобицької РДА провела обстеження роботи маршруту «Борислав-Дрогобич» на дотримання графіку відправлень. На момент проведення перевірки факту з порушенням не встановили, – йдеться у повідомленні.

В управлінні ж  пообіцяли, що робота цього маршруту і надалі буде залишатися на особливому контролі.

«З перевізником, який обслуговує той чи інший маршрут, уклали відповідний договір. І він повинен дотримуватися певних вимог, а їх чимало. Якщо графіку не дотримуються, то це означає, що порушують умови тендеру і договору. Ми даємо припис на усунення. Якщо не усувають — договір розриваємо», — роз’яснюють в управлінні розвитку територій та інфраструктури Дрогобицької РДА.

До слова, порушення графіку перевезень в нашому регіоні – явище непоодиноке.  І, наприклад, якщо на маршруті  “Борислав-Дрогобич”  у неділю та святкові дні перевізник пропускає один рейс, з огляду на півгодинний інтервал руху, людям доводиться цілу годину очікувати на автобус.  Але, як бачимо, скарга на гарячу лінію змусила владу зреагувати, тож, якщо пасажири будуть інформувати про такі випадки , навести лад в перевезеннях стане легше.

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *