Триває конкурс на створення логотипу Дрогобицької солеварні

Триває прийом пропозицій логотипу музею Дрогобицька солеварня.
Про нюанси інформують адміністратори facebook сторінки музею.
1. Логотип буде використовуватися на всіх маркетологічних продуктах солеварні: упаковках солі, медійних матеріалах, промопродукції, позначенні різних реальних об’єктів на території, транспорті підприємства тощо. Він має стати єдиним для всього підприємства, впізнаваним і, за можливості, стосуватися тематики солі.
2. Назва вбудована у лого – “Дрогобицька солеварня”
3. Стилістика загалом – на ваш вибір. Даємо Вам повну волю, але хочемо відійти від радянських штампів. Однак маємо в межах гранту напрацювання такого сайту: http://drohobych-saltworks.com/ – для орієнтації.
4. Цільова аудиторія: туристи, покупці солі, дорослі і діти. Ми хочемо, щоб найперше люди купували бренд, а наша сіль була унікальним сувенірно-символічним продуктом, який рекламує локацію в Дрогобичі.
5. Формат подачі файлів на конкурс – презентація у форматі pdf (розмір сторінок А4) із описом концепту.
6. Фінальні формати файлів, які переможець повинен подати, ai, pdf, png, jpeg.
7. Усі використані у логотипі шрифти повинні бути ліцензійними.
8. Терміни подачі робіт – до 20 квітня 2021 року.
9. Надсилати варіанти робіт просимо на адресу: drohobych.saltworks@gmail.com.
Переможець конкурсу, крім символічної фінансової винагороди (достойної за свою роботу), у своєму портфоліо матиме лого найстаршого в Україні підприємства. І ми також зі свого боку розкажемо про Вас через медіа всій Україні

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *