Брама, нафта чи сміється? У Бориславі от-от виберуть слоган міста

У Бориславі вирішили, що місту потрібен брендинг. Почали  його створювати з вибору слогана, придумати який, як і у Дрогобичі, довірили містянам.

Креативні бориславці не розчарували – на розсуд комісії запропонували 79 варіантів слоганів.

Минулої п’ятниці відбулось засідання робочої групи із розвитку туризму у Бориславі, під час якого було розглянуто подані пропозиції. Із 79-ти поданих, на засіданні було обрано три, які надалі пройдуть ще один етап відбору – консультації з громадськістю. Щоб залучити якнайбільше мешканців, було вирішено обрати для обговорення два інформаційні майданчики Бориславської міської ради – в соцмережах Facebook та Instagram.

Комісією було відібрано наступні пропозиції:

  • “Борислав сміється”,
  • “Борислав – спочатку була нафта”,
  • “Борислав – брама Карпат”.

Серед вимог до майбутнього слогану міста організатори зазначили лаконічність, легку запам’ятовуваність, прив’язку до історичної чи іншої особливості міста, впізнаваність та зацікавлення туриста.

Отож, обговорення триває з 2 по 11 березня, пропозиції, зауваження, думки щодо обраних варіантів будуть ретельно проаналізовані робочою групою та взяті за основу (робоча група залишає за собою право на остаточне рішення щодо слогану-переможця). Враховуватимуться лише ті коментарі, які будуть залишені під головним дописом, перейшовши за посиланнями:

Facebook 

Instagram 

 

Конкурс з відбору слогану відбувається в рамках заходів щодо формування брендингу Борислава.

 

Ми в Телеграм  t.me/drogmedia 

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *