Новий Центр обслуговування клієнтів ТОВ «Львівенергозбут» відкрили у Дрогобичі

3 січня для клієнтів ТОВ «Львівенергозбут» у місті Дрогобичі запрацював новий Центр обслуговування у комфортному та зручному приміщенні за адресою вул.  Бориславська, 2.

Тут клієнти компанії отримуватимуть якісні послуги, які стосуються питань електропостачання: нарахування та оплати за спожиту електроенергію, отримання субсидій.

У рамках співпраці ТОВ «Львівенергозбут» з генеральним партнером — ПрАТ «Львівобленерго» відвідувачі ЦОКу також мають можливість скористатись послугами розподільчої компанії:
• зміна зонності електролічильника;
• перевірка рахунку в термін 5-20 днів;
• отримання паспорта точки розподілу;
• звернення з питань неправильної роботи приладу обліку;
• відновлення електропостачання;
• зміна власника рахунку.

Новий Центр обслуговування клієнтів працює за розширеним графіком без перерви у робочі дні — з понеділка по четвер з 8.00 до 19.00 год.; у п’ятницю з 8.00 до 18.00 год.; а також у суботу з 10.00 до 14.00 год. Неділя – вихідний.

Участь в офіційному відкритті Центру взяли заступник директора ТОВ «Львівенергозбут» Роман Гринчук, заступник директора з роздрібного продажу ТОВ «Львівенергозбут» Ірина Линда, заступник Дрогобицької райдержадміністрації Володимир Ханас, заступник голови Дрогобицької районної ради Володимир Стецівка, начальник Дрогобицького РЕМ Василь Дмитрик.
Важливо, що після отримання послуг ЦОКу клієнт зможе поставити оцінку консультанту, яка обов’язково буде врахована для покращення майбутньої роботи. Також свої зауваження та пропозиції Ви можете залишити на сайті lez.com.ua та офіційній сторінці “Львівенергозбут” у Facebook. Для компанії важлива думка кожного клієнта!
Відзначимо, що нові Центри обслуговування клієнтів ТОВ «Львівенергозбут» вже працюють у Львові, Золочеві та Стрию.

Пресслужба ТОВ «Львівенергозбут»

 

Ми в Телеграм  t.me/drogmedia 

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *