У ньому вся сіль!

Дрогобич отримав новий логотип.

Визначила переможця конкурсна комісія, яка складалася з представників міської влади та громадськості. Участь у конкурсі взяли 14 робіт.
“Визначення переможця цього конкурсу є черговим етапом брендингу нашого міста. Приємно, що комісія зійшлася саме на цьому варіанті, в якому якісно поєднані важливі для кожного з нас речі – науку, солеваріння та емоцію”, – коментує Ігор Чава, керівник Туристично – інформаційного центу міста.
Автором логотипу є дизайнер з Києва Олег Білий.
Нагадаємо, що на початку квітня дрогобичани у межах публічних консультацій обрали туристичний слоган міста.
Серед трьох пропонованих варіантів найбільшу підтримку отримав туристичний слоган — «Дрогобич — в ньому вся сіль». За нього свої голоси віддали 74,8% учасників обговорення.
Водночас в мережі розгорнулася палка полеміка. Треба чи не треба лого і гасло, нащо місту бренд, якщо нема доріг, нащо лого, якщо є герб і т.д. і т.п.
З цієї позиції пропонуємо вашій увазі роздум, який написав керівник КУ «Інститут міста Володимир Кондзьолка в своєму Фб:
«Місто оживає, місто ремонтується – розрита площа, дороги, в червні розпочнуться роботи на тридцяти дев’яти об’єктах- переможцях обласного конкурсу проектів місцевого розвитку, очікуємо на кінцеве рішення про фінансування будівництва нового Центру публічних послуг, проводиться тендер на заміну вуличного освітлення.
Так, багато з цих робіт робляться повільно, зупиняються, своєчасно не надходять кошти. Ось, приклад, реконструкція площі – трирічний проект, який став переможцем конкурсу Державного фонду регіонального розвитку у 2017 році. Вже скоро мине половина року, а рішення Кабміну про продовження його фінансування ще немає. Щодо Центру надання публічних послуг: проектант мав надати ПКД 25 травня, затягнув, і це вплине на терміни фінансування державою. Тобто є об’єктивні та суб’єктивні причини всього, що робиться.
Для того, щоб їх відрізнити, тобто відділити зерно від полови, треба докласти зусиль, набути необхідні інформацію та знання, щоб зрозуміти причини негараздів.
Але в нашому місті є достатньо некомпетентних осіб, їх тип описує Ефект Даннінґа — Крюґера (ефект профана), які не вважають, що треба в чомусь розібратись, адже вони можуть дати миттєво оцінку всім і всьому, що робиться і не робиться. І вже не тільки влада, а й громадські активісти, які пробують змінити місто потрапляють їм під гарячу руку.

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *