Місто солі, аліганське чи його півтора?

Дрогобич – одне з перших міст в Україні, в яких запрацює новий інструмент взаємодії громадян із владою – публічні консультації Що таке публічні консультації?

Це процес комунікації між органами державної влади (органами місцевого самоврядування) та громадянами (зацікавленими сторонами), за допомогою якого обидві сторони стають поінформованими про різні перспективи та пропозиції. Це інструмент, який надає можливість громадянам впливати на зміст рішень, що їх ухвалюють органи державної влади чи місцевого самоврядування.

Публічні консультації в Дрогобичі розпочнуться з надзвичайно цікавої та дискусійної теми, над якою представники міської ради і громади працюють вже протягом двох років. Це брендинг міста, що поєднує в собі дві складові – слоган та лого міста.

У 2016 році разом з агенцією з цифрового маркетингу Yedynka DGTL та за підтримки Туристично-інформаційного центру Дрогобича сформувалась робоча група. За результатами її роботи Олег Дукас, тодішній заступник мера з гуманітарних питань, Ігор Чава, директор Туристично-інформаційного центру Дрогобича та Олексій Малицький, молодий підприємець, дрогобичанин, стар

тапер, один із засновників бренду Sammy Icon, Clan-P та інших проектів, ініціювали конкурс на кращий слоган міста. Креативна кампанія з вибору слогану із залученням широкої громадськості тривала протягом 2017 року, і логічним завершенням цього процесу став відбір трьох найпопулярніших пропозицій. Олексій Малицький ініціював також розробку окремого сайту та зйомки відео , що презентували б ці три можливі слогани міста. Над відео працював ведучий радіостанції Твоє Радіо Ігор Дьорка, а над розробкою сайту – Андрій Єндрізєвський. Переглянути сайт та ознайомитись відео можна за посиланням http:// www.dro-brand.com.ua/

Наступним етапом розробки якісно нового брендингу міста стала презентація проекту Інституту «Республіка» та ВІ «Активна Громада»

«Задай курс владі». Комунікаційний координатор Олена Юркевич познайомила з інструментом для публіч-них консультацій «Ваша Думка» міського голову Тараса Кучму. В ході обговорення очільник міста запропонував кілька можливих питань, які можна висунути на публічних консультаціях. Одним з варіантів був вибір слогану міста. Принцип роботи онлайн ресурсу «Ваша Думка» полягає в можливості винести на розгляд громади питання з варіантами відповідей, які можна під-тримати за допомогою смс або ж на сайті ресурсу.

Отже, на публічну консультацію дрогобичан виноситься питання:

«Який слоган, на вашу думку, найкраще презентує Дрогобич?

    1. Дрогобич – у ньому вся сіль!

 

    1. Дрогобич – аліґанське місто!

 

    1. Дрогобич – півтора міста!»

Після обрання слогану міста наступним етапом стане розробка лого. Попередньо вже є домовле-ність про те, що можливі варіанти лого також винесуться на публічну консультацію.

Обраний слоган будуть використовувати на всій сувенірній продукції Дрогобича і під цим гаслом відкриється новий туристичний сезон у травні цього року.

«Задай курс владі». Комунікаційний координатор Олена Юркевич познайомила з інструментом для публічних консультацій «Ваша Думка» міського голову Тараса Кучму. В ході обговорення очільник міста запропонував кілька можливих питань, які можна висунути на публічних консультаціях. Одним з варіантів був вибір слогану міста. Принцип роботи онлайн ресурсу «Ваша Думка» полягає в можливості винести на розгляд громади питання з варі-антами відповідей, які можна підтримати за допомогою смс або ж на сайті ресурсу.

Отже, на публічну консультацію дрогобичан виноситься питання:

«Який слоган, на вашу думку, найкраще презентує Дрогобич?

  1. Дрогобич – у ньому вся сіль!
  2. Дрогобич – аліґанське місто!
  3. Дрогобич – півтора міста!»

Надсилай смс з текстом «8294 пробіл варіант відповіді» на номер 093 117 00 35 або зробіть свій вибір за посиланням vdmk.org/8294

Після обрання слогану міста наступним етапом стане розробка лого. Попередньо вже є домовленість про те, що можливі варіанти лого також винесуться на публічну консультацію.

Обраний слоган будуть використовувати на всій сувенірній продукції Дрогобича і під цим гаслом відкриється новий туристичний сезон у травні цього року.

Медіа Дрогобиччина №4 (34) від 02 березня

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *