Буму не спостерігається! Туристи на свята не обрали Трускавець для  свого відпочинку

На відпочинок не в Трускавець – відпочиваючі на новорічно-зимові свята проігнорували оздоровницю. Зменшення кількості туристів в курорті  цієї зими відчули усі: і приватні підприємці, і міні-готелі, і санаторії та садиби. Що й казати – безсніжна зима теж мимохіть внесла корективи у плани відпочивальників – більшість із них у пошуках снігу та зимових розваг рушили в гори, або ж віддали перевагу екзотичному відпочинку в теплих країнах. Однак вирішальним фактором, як стверджують громадські активісти міста, є відсутність належної промоції Трускавця та недалекоглядна політика місцевої влади. Як зауважив приватний підприємець Сергій Розора у мережі “Фейсбук”, про яких туристів може йти мова, коли «до 8 лютого для відпочивальників немає нічого цікавого у місті. Хіба це нормально?», – резюмує трускавчанин.

За словами громадських активістів міста, на зменшення туристів у курорті останнім часом суттєво вплинули: відміна швидкісного потягу “Інтерсіті”, закриття верхнього бювету, ведення недолугої стратегії щодо промоції міста – про Трускавець мало реклами та інформаційно привабливих матеріалів у всеукраїнських та зарубіжних ЗМІ. Хоча торік, коштів з міського бюджету начебто для промоційних заходів було скеровано чимало: саме цей аргумент трускавецький мер, пан Кульчинський, використовував під час лобіювання 2 млн. грн. на святкування Дня міста. Окрім цього виділялися фінанси на рекламний фільм про курорт та інші заходи, однак витрати не повпливали на позитивний  результат!

Вкрай неефективно працюють у напрямку просування курорту і управління розвитку міста, яке очолює Наталія Скибак та КП “Трускавецький інформаційно-курортний центр”. Як нещодавно зауважила його керівник, пані Сазонова, спеціалісти центру брали участь у туристичних виставках та випустили поліграфічну продукцію. Такими напрацюваннями Віра Сазонова поділилася  у соціальній мережі “Фейсбук”. Та додала – запрошує активних містян, представників ЗМІ та приватних підприємців до участі у конструктивній розмові, на якій, за її словами, мали б народитися нові думки щодо визначення векторів політики промоції Трускавця. «Плачевна ситуація з кількістю туристів тільки підтверджує необхідність термінового впровадження якомога ширшого комплексу заходів з промоції міста», – зауважила пані Сазонова. Що й казати – помпезні слова, гучні заклики та повна відсутність розуміння як розвивати туристичну привабливість курортного Трускавця. А от виставки та поліграфія – крапля в морі, яка, на жаль, не рятує ситуацію із наповненням оздоровниці відпочивальниками. Якщо зануритися вглиб проблеми – у Трускавці досі відсутня програма промоції курорту, не сформована команда фахівців, яка б продукувала ефективні рішення щодо цього. Місто не пропонує відпочиваючим жодної цікавої екскурсії, тоді як театралізована екскурсійна вистава сусіднього Дрогобича входить у топ-12 кращих екскурсій України. На додачу до всього –  досі, окрім дельфінарію та низки ресторанних закладів, Трускавець не пропонує гостям жодних цікавих розваг, не вражає ексклюзивними зонами  відпочинку. Тож працювати місту є над чим, бо як показує час – однієї цілющої «Нафтусі» відпочиваючим – замало! Вони шукають на курорті не тільки оздоровлення, але й якісного та насиченого враженнями й позитивними емоціями відпочинку!  

Ірина Романова, Медіа Дрогобиччина №1 (31) від 19 січня

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *