Від чого залежить ефективність роботи органів виконавчої влади?

Депутатський корпус Стебницької міської ради вважає: якщо зменшити штатну чисельність та завантажити тих, хто залишився, додатковою роботою, ефективність зросте.

Це питання неодноразово піднімалося і в кулуарах, і на засіданнях сесії. Виникло воно і на початку каденції за ініціативи депутатів від “Народного контролю”, однак підтримки не знайшло.  30 червня 2017 року група “Єдність” та “Народний Рух” запропонували свій проект рішення щодо структури ради. Зокрема, тоді було запропоновано скоротити 5 посад: першого заступника міського голови з питань економіки та інвестицій, керуючого справами виконкому, провідного спеціаліста з економіки та інвестицій, спеціаліста 1-ої категорії з питань благоустрою і юрисконсульта. Також було запропоновано обов’язки першого заступника покласти на відділ інвестицій, економіки, бухгалтерського обліку та звітності, а обов’язки спеціаліста з питань благоустрою покласти на спеціаліста з питань будівництва. Ще у даному рішенні пропонувалося введення посади заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та юридичних питань, який виконував би обов’язки керуючого справами та юрисконсульта. Загалом, передбачалося скорочення з 24-ох до 20-ти штатних одиниць. Тоді ж міський голова наклав “вето” на ухвалене депутатами рішення та пообіцяв невдовзі винести свій проект рішення з даного питання.

На засіданні 27-ої сесії Стебницької міської ради депутати розглянули проект рішення № 323 “Про затвердження структури та загальної чисельності виконавчих органів Стебницької міської ради”, згідно з яким загальна чисельність виконавчих органів становитиме 21 штатну одиницю. Зокрема, з 29 грудня 2017 року скорочуються наступні посади: першого заступника міського голови, заступника міського голови з питань ЖКГ та будівництва, спеціаліста I категорії з питань благоустрою, провідного спеціаліста з питань залучення інвестицій, начальника відділу містобудування та архітектури, головного архітектора м. Стебник, спеціаліста I категорії з питань будівництва відділу містобудування та архітектури, спеціаліста І категорії із земельних питань.

Також з 2 січня 2018 року відділ містобудування та архітектури перейменовують у відділ містобудування, архітектури та комунальних ресурсів, а ще вводять наступні посади: начальник відділу містобудування, архітектури та комунальних ресурсів; головний архітектор м. Стебник; спеціаліст І категорії із земельних питань відділу містобудування, архітектури та комунальних ресурсів; спеціаліст І категорії з питань будівництва та комунального майна  відділу містобудування, архітектури та комунальних ресурсів; заступник міського голови. Однак керуючий справами виконкому зауважує: “Рішення прийняте з порушенням вимог п. 5 ч. 2.1 ст. 26, п. 5 ч. 4 ст. 42, ч. 11 ст. 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ч. 3 ст. 15 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, ч. 4 ст. 40 Кодексу законів про працю України, ч. 2, 3, 6 ст. 33, п. 1 ч. 1 ст. 45 Регламенту Стебницької міської ради VII скликання. Крім того, таке рішення не створює умов для ефективної роботи виконавчих органів ради. А ще – відсутні кошти для повного розрахунку із вивільненими працівниками та для виплати вихідної допомоги.” Опісля зауваження до рішення були прийняті наступні зміни: “Структуру органів виконавчої влади Стебницької міської ради викласти згідно з додатком №2. Змінюється редакція додатку, оскільки ми залишаємо посаду заступника з питань ЖКГ. Загальна чисельність виконавчих органів Стебницької міської ради –  22 штатні одиниці, оскільки ми залишаємо посаду заступника з питань ЖКГ і вводимо посаду заступника міського голови, на якого будуть покладені обов’язки у сфері економіки”.

Отож, у підсумку, загальна чисельність виконавчих органів влади зменшиться з 25-ти до 22-ох штатних одиниць. Чи зросте ефективність їх роботи? Як то кажуть, поживемо-побачимо.

Олеся НімеровськаМедіа Дрогобиччина №14 (28) від 17 листопада

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *