Треба знати: "Біржа туриста" – Ваш антикризовий інструмент організації відпочинку у Карпатах

Фактично з перших теплих днів стартує новий весняно-літній  відпочинковий сезон, адже попереду багато травневих вихідних, а далі літо – пора відпусток.

Та знову ж багато українців цього року спробують відмовитися від відпочинку через економічну ситуацію. Вірніше, на їхню думку, відпочинок стане для них просто не по кишені. Та чи варто впадати у відчай?

Як показує моніторинг мережі Інтернет, український бізнес заради виживання усіляко намагається адаптуватися до надскладних умов, тож з’являються нові ідеї і нові інструменти. Так нещодавно на  сайті нашого партнера karpatytur.info випадково  для себе відкрили такий собі інструмент, як Біржа туриста.  Чесно? Заінтригувало, тож вирішили детальніше довідатися про цей інструмент. На практиці «Біржа» виявилася досить цікавою ідею, яка може стати в нагоді не лише нам -потенційним відпочивальникам, але й представникам туристичних послуг (особливо власникам садиб, міні-готелів, представникам зеленого туризму тощо). Працює «Біржа» надзвичайно просто. Ось для прикладу наш журналіст вирішив зі сім‘єю декілька днів відпочити в Карпатах. Перебравши в Інтернеті велику кількість послуг, розуміє, що по вартості йому жодна не підходить – дорого. Так от, Біржа туриста – це те місце, де ми можемо диктувати свої умови відпочинку, які нам по кишені і до смаку. Для цього достатньо зайти на «біржу», заповнити заявку, вказавши у ній свої побажання. І це фактично усе, що від нас вимагається. Далі залишається очікувати на телефонні дзвінки з пропозиціями, або час від часу навідуватися до заявки чи не надійшли вам пропозиції у письмовій формі. Як запевняють автори «Біржі», на кожну заявку поступає як мінімум 2-3 пропозиції.

Виникає логічне запитання «А яка вигода представникам туристичних послуг знижувати вартість?». Річ у тім, що серед власників турпослуг щораз більше з‘являється тих власників, які,  як кажуть, «вміють рахувати гроші». У них час від часу трапляються ситуації недозаповнюваності туристичних закладів. Тож, щоб кімнати та номери не простоювали, а давали хай мінімальний, але прибуток, такі власники готові у певних моментах йти на поступки. Ось тут в нагоді їм Біржа туриста, яка саме і акумулює на своїй стрічці потрібного відпочивальника.

Поспілкувавшись з авторами ідеї, розуміємо що не все так просто, як насправді виглядає, проте навіть в експериментальному режимі за минулий рік Біржею скористалося понад 90 осіб. Тож, як на нас, це справді цікавий інструмент, який може суттєво додати кількість відпочивальників у карпатський регіон. Наразі все працює безкоштовно, тому вигадану історію «про журналіста, який хоче відпочити в Карпатах», спробуємо випробувати незабаром на собі, і поділитися враженнями та порадами від організації доступного відпочинку у Карпатах. Адже є куди і чому їхати, оскільки весна уже обіцяє багато цікавого  у карпатському регіоні, але про це разом з karpatytur.info розповімо у наступних публікаціях.

Ярослав Баран

Фото ortus.if.ua

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *