Три тисячі гривень за краще туристичне гасло Дрогобицького краю

Нещодавно у Дрогобичі відбулася нарада міських голів краю щодо розвитку туристичного кластеру та будівництва заводу з переробки твердих побутових відходів.

В ході наради було презентовано і обговорено заходи щодо реалізації цих проектів.

Зокрема, в результаті наради було створено робочу групу з питань розвитку туристичного кластеру у складі: Ігор Курус (керівник групи), Богдан Монастирський (від Борислава), Надія Козар (від Дрогобицької РДА), Олександр Боднар (від Трускавця), Ігор Чава (від Дрогобича), Микола Гайванович (від Стебника), Василь Менко (від Східниці), інформують у Дрогобицькій РДА

З метою створення успішного бренду туристичної Дрогобиччини, який використовуватиметься при просуванні туристичного потенціалу краю, оголошується конкурс на краще рекламне гасло.

Умови конкурсу:

1. Гасло має бути коротким і відповідати загальним уявленням про туристичні об’єкти Дрогобиччини;

2. Гасло може містити місцеві топоніми або використовувати усталені, неподільні і цілісні словесні конструкції;

3. Гасло має бути пов’язане з Дрогобиччиною і бути оригінальним.

4. Разом з гаслом подається:

– пояснення доцільності використання;

– коротка інформацію про автора, в тому числі контактна інформація;

5. Переможець конкурсу отримає премію в розмірі 3000 гривень.

6. Переможець конкурсу зобов’язується укласти угоду про передачу авторських та суміжних прав на гасло.

7. Роботи приймаються до 1 березня 2016 року включно.

8. Роботи слід надсилати на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Прохання зазначати у темі листа слово: «гасло».

9. Переможця конкурсу буде названо до 15 березня 2016 року.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *