Три тисячі гривень за краще туристичне гасло Дрогобицького краю
Нещодавно у Дрогобичі відбулася нарада міських голів краю щодо розвитку туристичного кластеру та будівництва заводу з переробки твердих побутових відходів.
В ході наради було презентовано і обговорено заходи щодо реалізації цих проектів.
Зокрема, в результаті наради було створено робочу групу з питань розвитку туристичного кластеру у складі: Ігор Курус (керівник групи), Богдан Монастирський (від Борислава), Надія Козар (від Дрогобицької РДА), Олександр Боднар (від Трускавця), Ігор Чава (від Дрогобича), Микола Гайванович (від Стебника), Василь Менко (від Східниці), інформують у Дрогобицькій РДА.
З метою створення успішного бренду туристичної Дрогобиччини, який використовуватиметься при просуванні туристичного потенціалу краю, оголошується конкурс на краще рекламне гасло.
Умови конкурсу:
1. Гасло має бути коротким і відповідати загальним уявленням про туристичні об’єкти Дрогобиччини;
2. Гасло може містити місцеві топоніми або використовувати усталені, неподільні і цілісні словесні конструкції;
3. Гасло має бути пов’язане з Дрогобиччиною і бути оригінальним.
4. Разом з гаслом подається:
– пояснення доцільності використання;
– коротка інформацію про автора, в тому числі контактна інформація;
5. Переможець конкурсу отримає премію в розмірі 3000 гривень.
6. Переможець конкурсу зобов’язується укласти угоду про передачу авторських та суміжних прав на гасло.
7. Роботи приймаються до 1 березня 2016 року включно.
8. Роботи слід надсилати на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Прохання зазначати у темі листа слово: «гасло».
9. Переможця конкурсу буде названо до 15 березня 2016 року.