4G-інтернет поруч: що треба знати

Наше нинішнє життя суттєво відрізняється від того, яким воно було років 20 тому. Погодьтеся, тепер якщо телебачення – то смарт. Якщо годинник – то з GPS. З появою третього та четвертого поколінь мобільного інтернету денне споживання мобільного інтернет-трафіку  збільшилось у 30 разів.

Тепер абоненти мають доступ до ще більшої кількості цифрових послуг: можуть цілодобово зайти до фінансових та адміністративних сервісів, переглядати HD-відео без затримок та грати в онлайн-ігри. Чимало можливостей відкрилося і для бізнесу: логістичні сервіси, інтернет-торгівля, телемедицина, онлайн-навчання та й просто віддалена робота.

Ми поговорили про тенденції розвитку мобільного інтернету на Львівщині з Костянтином Сотніковим, керівником департаменту експлуатації мобільної мережі lifecell.

– Чи відбулися якісь зміни у 2019 році у звичках дрогобичан, які користуються мобільним інтернетом? Які сервіси найпопулярніші серед абонентів?

lifecell активно інвестує у покриття.  Мета компанії – зробити зв’язок в умовах збільшених навантажень на мережу стабільним та якісним не лише у великих містах, але й на автошляхах та в селах. В 2019 році ми запустили 4G  у ще 83 населених пунктах Львівської області, а ще у 11 покращили існуючий зв’язок та встановили 18 нових базових станцій. Якщо говорити про те, для чого абоненти lifecell використовують мобільний інтернет, то, в першу чергу, це відеосервіси – 36%, інтернет-трафік через браузер та додатки – 33%, соцмережі – 26%, месенджери – 4%.

– Хто найчастіше користується мобільним інтернетом?

–  Чоловіків-користувачів 4G  серед абонентів lifecell наразі значно більше, ніж жінок – 62% проти 38% відповідно. Щодо віку, то майже половина з них це люди віком від 26 до 35 років. Поки найменше перевагами нової технології  користуються абоненти 66+ років.

– Які тарифні плани обирають мешканці Львівщини?

Лідером за популярністю  серед абонентів lifecell  став тарифний план «Лайфхак». Цей тариф створено для тих абонентів, які однаково полюбляють «сидіти» в інтернеті і спілкуватися по телефону за допомогою традиційних голосових дзвінків.

 

– А які особливості цього тарифу?

– Це єдиний на українському ринку тарифний план, де об’єм інтернет-трафіку визначається кількістю спожитих гігабайтів минулого місяця, до яких гарантовано  додаються ще  20 ГБ.  Наприклад, якщо у грудні ви багато переглядали відео, слухали музику, грали в онлайн-ігри та використали 10 ГБ трафіку, тоді у січні вам буде нараховано цю саму кількість, 10 ГБ, плюс гарантовані 20 ГБ.

Також, у «Лайфхак» входить ще безлім на соцмережі та 1500 хвилин на 4 тижні для дзвінків на всі номери по Україні, які можна замінити на  безліміт у мережі lifecell та 150 хв. на інші номери.

Нещодавно ми встановили незмінну ціну 150 гривень до кінця 2020 року на цей 4-тижневий пакет послуг.

 

І наприкінці, цікава статистика: сьогодні 74% українців використовують для виходу в Інтернет свій смартфон, а 45% – називають смартфон своїм основним пристроєм для виходу у “всесвітню павутину”.

 

Марко Лесь

 

На правах реклами

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *