Дрогобичани визначили туристичний слоган  міста під час публічних консультацій

31 березня завершилась публічна консультація щодо вибору туристичного слогану Дрогобича. Це  один з етапів створення бренду міста, над яким працює Туристично-інформаційний центр разом із громадськістю. Протягом 2017 року відбувався конкурс, у якому мешканці могли пропонувати свої варіанти слоганів. Три обрані слогани винесли на консультацію громаді, яка тривала рівно місяць. За цей час мешканці могли обрати один із запропонованих варіантів. Публічна консультація відбувалася в межах проекту «Задай курс владі» ВІ «Активна Громада».

Третього квітня у світлиці міської ради за участі мера Дрогобича Тараса Кучми, керівника ТІЦу Ігора Чави та комунікаційного координатора ВІ «Активна Громада» Олени Юркевич відбулась презентація результатів першої в Дрогобичі публічної консультації. Цей інструмент новий не тільки для Дрогобича, але й для України загалом. Наше місто є одним з перших в Україні, в якому запрацював цей інструмент комунікації влади та громади. Обрати слоган містяни могли за допомогою е-ресурсу «Ваша Думка».

Результати публічної консультації такі:

  1. Дрогобич – у ньому вся сіль. – 74.8%
  2. Дрогобич – аліґанське місто. – 16.6%
  3. Дрогобич – півтора міста. – 8.6%

Підсумки презентувала комунікаційний координатор ВІ «Активна Громада» Олена Юркевич. Вона зазначила, що такі результати показують, наскільки актуальний цей слоган у світлі подій, які відбуваються навколо солеварні. Міський голова Тарас Кучма підкреслив готовність надалі користуватися цим інструментом у вирішенні важливих для міста питань. Про подальшу долю слогану розповів Ігор Чава. Він зазначив, що розпочинається новий етап – створення туристичного логотипу Дрогобича на основі обраного слогану «Дрогобич – у ньому вся сіль!». «Для заохочення ми пропонуємо матеріальну винагороду за розробку дизайну брендбуку, яка становить 10 тисяч гривень», — додав Ігор Чава. За детальною інформацією щодо розробки логотипу та брендбуку звертайтесь в ТІЦ міста Дрогобич. Умови конкурсу можна знайти на сайті «Брендинг Дрогобича».

Довідка. Всеукраїнська ініціатива «Активна Громада» – об’єднання людей та громадських рухів задля самоорганізації та участі у вирішенні місцевих проблем. Ініціатива створена в рамках діяльності ГО «ВГО «Інститут «Республіка».    

Проект «Задай курс владі» впроваджується з допомогою Національного Демократичного Інституту (NDI) за фінансової підтримки американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID).

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *