Відправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в LivejournalВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom

Новини

Real time web analytics, Heat map tracking

20399417 1435676033146171 233302864 o23-27 липня 2008 року в Бориславі повінь зруйнувала мости на вулиці ОУН-УПА через річку Тисменницю та на вулиці  Гірній через ріку Лошань. Частково зруйновані повінню, їх було остаточно зруйновано вибухом. Пiдривали кiлька разiв за чималі кошти. Характерно, що міст на Гірнй взагалі повінь вистояв, по ньому могли проїхати легкові автомобілі. Але в надії отримати кошти з Києва на ліквідацію наслідків стихійного лиха, підірвали і його.

Тепер через річку Лошань існує лише піший міст. Зруйнований автомобільний міст на ОУН-УПА створює проблему транспортної розв’язки. Всі транспортні засоби, у тім числі важковагові їдуть через єдиний міст – Барабський – історичну пам’ятку з характерними ознаками давності та зношеності.

На ліквідацію наслідків повені держава обіцяла виділити кошти. До Борислава особисто приїздила Юлія Тимошенко. Але гроші виділили пізно – в жовтні. За два-три  місяці чи то через брак досвіду, чи чіткої схеми розподілу коштів, мости не відбудували. Неосвоєні кошти наприкінці  2008 року  повернуто до державної скарбниці. Бориславу, окрім двох зруйнованих мостів, залишились ще й чисельні борги. У міському бюджеті коштів на будівництво мостів немає.

Договір, укладений на початку року між відділом житлово-комунального господарства табудівництва та ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" про повне відновлення автомобільного моста через річку Тисменниця на вулиці  ОУН -УПА ціною один мільйон 400 тисяч гривень, викликає питання щодо  доцільності такого капіталовкладення. Адже у проекті реконструкції йдеться про 11 мільйонів 354 тисячі. Тільки через річку Лошань відновлення моста коштувало б чотири  мільйони 697 тисяч гривень.

23 травня до Бориславської міської ради було надіслано запит на інформацію про зруйновані 2008 року  мости на вулиці ОУН-УПА через річку Тисменицю та через ріку Лошань на вулиці  Гірній. 26 травня міська рада продовжила термін розгляду звернення на 20 робочих днів у зв’язку з тим, що є необхідність пошуку документів. Станом на 14 липня немає  ані відповіді, ані нового  відтермінування. Тому редакція “МД” публічно просить дати відповіді на наступні запитання:

Скільки разів, ким, в яких сумах (за кожним перерахуванням окремо) виділялись кошти на підрив та реконструкцію мостів на вулицях ОУН-УПА та Гірній? Також просимо назвати фірми, які виконували роботи (з указанням часових меж для кожної фірми та надати копії угод).

Юлія ГАСІЙ, Медіа Дрогобиччина №6 (20) від 21 липня

 

 

банер 258х408Ринок – це місце, де повинен бути постійно рух коштів та прибуток. Однак, у Стебнику ситуація чомусь кардинально інша. У грудні 2016 року на місцевому ринку підприємці мали намір блокувати роботу міської ради доти, поки їхні звернення та вимоги не візьмуть до уваги. Вони звинувачували адміністрацію в розкраданні коштів і майна ринку та  неналежному виконанні своїх посадових обов’язків і вимагали відставки директора Ігоря Боднара та головного бухгалтера Світлани Пархоменко. Також підприємці наголошували на тому, що вони працюють у жахливих умовах, на території ринку немає жодного благоустрою і виникла велика заборгованість з плати за електроенергію, тоді як усі податки вони сплачують вчасно і в повному обсязі. Головне питання, яке тоді виникло, - це куди зникають кошти. Тоді влада міста пішла підприємцям на зустріч та прийняла їхні правила гри. Власне, Стебницький міський голова заявив, що коли будуть виявлені факти зловживання, справу буде передано до правоохоронних органів. Також міський голова розповів, що цього разу залишає право обирати керівника за самими підприємцями. Таким чином новим директором ринку став Андрій Янів.

Про те, що стало причиною такого стану та як зараз виживає ринок, ми розмовляємо  з директором ринку Андрієм Янівим

- Пане Андрію, ви на посаді уже півроку. Що змінилося від того часу, коли ви очолили комунальне підприємство?

 

- Коли я очолив ринок, то насамперед треба було погашати великі заборгованості та недостачі. В нас працівники, які прибирають територію ринку, були по два місяці без заробітної платні. На сьогодні  момент заробітну платню усім працівникам виплачуємо згідно з Постановою Кабінету міністрів України, а до того часу це питання навіть ніхто не розглядав. Також ми відремонтували приміщення для адміністрації та перенесли його на територію самого ринку, на це витрачено  близько 13 тисяч гривень. Також великим плюсом є те, що зараз на рахунку ринку є майже 15 тисяч гривень.

 

- Тобто у вас зараз є кошти, які можете скерувати на благоустрій ринку, адже, якщо говорити відверто, умови праці на ринку жахливі.

 

- Так, це кошти, які ми можемо використати на найнеобхідніші речі. Також у нас є ще борг перед міською радою у сумі сім тисяч 500 гривень, який залишився  від попереднього керівництва. Однак погашати його зараз ще немає можливості: кошти ми використовуємо на ремонт. Перш за все ми погасили податковий борг та пеню, яка наросла. Насамперед  ми повністю замінили труби та зробили туалети. Адже ринок без води -  це порушення усіх санітарних норм. На ці роботи було витрачено півтори тисячі гривень.. Ще ми навели лад із вивезенням сміття. На початку роботи за вивіз сміття ми сплачували одну  тисячу 700 гривень за місяць, зараз ми дійшли згоди із підприємцем, й яки вивозить сміття, і платимо лише 900 гривень за місяць. Також облаштували на ринку кімнату для охорони. Необхідно ще замінити двері. Є чимало інших планів і задумів, тож маю надію, що поволі ситуація на ринку в Стебнику змінитьсчя на краще.

 

- Невже на ринку не було елементарних умов?

 

- Сказати, що не було, - це нічого не сказати. Вода була, однак труби були такі занедбані, що вода подавалася без тиску, отже  можна сказати, що  практично її не було. Санітарні приміщення -  то взагалі окрема історія. Словом,  господарка була занедбана.

 

- Що можете сказати  стосовно заборгованості з  оплати за електроенергію, адже саме це стало причиною протестної акції підприємців у грудні минулого року, адже саме тоді на ринку вимкнули електроенергію?

 

- Борг за світло ми також сплатили  і зараз намагаємося  використовувати електроенергії не більше ніж вказано за нормами. На разі  нам це вдається. Були розмови про те, що нібито самі підприємці масово крадуть світло, тому виник борг, бо були перевищені ліміти, хоча можу відповідально ствердити, що світло у нас не краде ніхто. Перш за все необхідно було вчасно вносити платню, тоді  такої ситуації не було б.

 

- Ще однією проблемою є те, що підприємці котрі не проводять жодної діяльності,  не платять орендної плати. Яка ситуація зараз, чи щось змінилося помінялося?

 

- Так, це проблема, бо дуже важко змусити підприємця сплачувати оренду, якщо він її взагалі ніколи не платив. Ми постійно проводимо роботу з тими підприємцями, у яких “заморожені” контейнери. Є дуже багато боржників, але зі всіма ми стараємося знайти спільну мову. Кожному ми надіслали  відповідний лист, поговорили індивідуально. Якщо б це був приватний ринок, такого б не було, але треба розуміти, що наш ринок - це комунальне підприємство. Та все ж маю надію, що порозуміння ми все ж таки знайдемо. І частина підприємців-боржників вже зголосилася частково сплачувати борги. Тому зараз є певні надходження і від сплати оренди.

 

- А так званий молочний ринок? Чи платять люди там орендну плату?

 

- Так підприємці, котрі там торгують молочною продукцією, також платять, хоча ця платня  є чисто символічною  і становить три з половиною гривні. Однак  за день це приблизно 150-200 гривень. За ці кошти ми пофарбували торгові місця і плануємо поставити там лавочки.

 

- А чи з’явилися нові торгові місця. Чи вдалося залучити нових підприємців, окрім тих що торгують тут уже не один рік?

 

- Ні, нікого  нового нам не вдалося залучити. Проте в нас з’явилося багато виїзних торгових точок. Вони також платять в касу ринку орендну плату, й з цього також надходять певні кошти.

 

- Коли ви стали директором ринку, проходила аудиторська перевірка, які її результати?

 

- Так, перевірка була. І за результатами цієї перевірки попередніх керівників ринку треба покарати згідно з законодавством України. Перевірка показала, що внаслідок діяльності попередніх керівників ринок був доведений до банкрутства.

 

- А понесли вони хоча б якусь відповідальність?

 

- Цим повинні займатися відповідні органи. Люди, котрі тут працювали, просто звільнилися, отримали всі розрахунки і на тому все.

Ми також  запитали і  підприємців, чи є зміни на ринку, і якщо є, то в кращу чи гіршу сторону. Ми почули практично одностайну  думку про те, що позитивні  зміни за нового керівництва  відбуваються. Звичайно, вони не такі масштабні, як хотілося б, проте однозначно вони є. Тож є надія,що ринок у Стебнику нарешті стане прибутковим

 

Олеся НІМЕРОВСЬКА, Медіа Дрогобиччина №6 (20) від 21 липня

 

 

 

 

caf8af4bd6429227e8ec9686eba4898aГоворимо про «улюбленців» Борислава і Трускавця

У попередньому номері МД ми розповіли про «допорогових улюбленців» Дрогобича.На цьому не зупиняємось. Сьогодні вашій увазі – такі ж улюбленці Борислава та Трускавця.

Борислав

Одразу, щоправда, варто зазначити: ще на початку року рішенням виконавчого комітету у Бориславі ухвалено рішення, згідно з яким поріг закупівель, які йдуть на тендер, суттєво знижено (30 тис.грн. на товари і 100 тис.грн. на послуги), а тому допорогових улюбленців у Бориславі, порівняно з іншими містами регіону, суттєво менше. На мільйони гривень.

Однак, деякі таки залишились. Хто вони?

З’ясуймо спільно. Отож:

Загальна кількість закупівель в місті з початку цього року сягла суми 26 млн 205 тис. грн.

З них на відкритих торгах пішли закупівлі на суму лише на суму 2 млн.  703 тис.грн.

Допорогові закупівлі – 3 млн. 763 тис.грн.

Переговорна процедура – 4 млн. 296 тис.грн.

Переговорна процедура за нагальною потребою (теплопостачання та ін)  – аж 11 млн 207 тис.грн.

Процедура звітування про укладений договір – 4 млн. 235 тис. грн.

А тепер перейдімо до, власне, «улюбленців» (тих, що отримують підряди і замовлення без тендерів).

В першій десятці:

КП «Бориславтеплоенерго» - 8 договорів на загальну суму 8 млн. 496 тис.грн (шлях закупівель – переговорна процедура за нагальною потребою);  ТОВ «Львівгаззбут» - 4 договори на суму 3 млн 486 тис.грн (переговорна процедура та звітування про укладений договір); ПАТ «Львівобленерго» - 9 договорів на суму 3 млн. 439 тис.грн (переговорна процедура за нагальною потребою і звітування про укладений договір); ДП «Екранбуд» ТОВ «Екран» - 6 договорів на загальну суму 1 млн 160 тис.грн (всі замовлення - допорогові закупівлі, яка йшла через тендер, про що поговоримо згодом); КП «Господарник» - 1 договір на суму 989  тис.грн (переговорна процедура за нагальною потребою); КП «Бориславводоканал» - 5 договорів на загальну суму 716 тис.грн (процедура звітування про укладений договір); МКП «Мажор» (процедура звітування про укладений договір, фірма депутата Дрогобицької міської ради В.Тюски, яка отримала таким же чином підряди у Дрогобичі) - 2 договори на суму 555 тис.грн; ТОВ «Овочі-фрукти» - 4договори на суму 370 тис.грн (лише одна з цих закупівель – відкриті торг, решта – допорогова закупівлі).

Варто відзначити, що завдяки рішенню виконкому більшість допорогових закупівель йде через торги.

До прикладу, розглянемо підрядника ДП «Екранбуд» ТОВ «Екран». Він отримав 6 замовлень на загальну суму 1 млн. 600 тис. грн.

Перший підряд – ремонт доріг (щоправда – яких саме - не вказано)на суму 199 тис.900 грн. Шляхом торгів ціна понизилась до 180 тис. грн. В торгах брало участь також ПП «Асфальтбуд».

Другий – ремонт вулиці Міцкевича. На торгах була лише ця фірма. Вартість ремонту, відповідно, знижено лише на 3 тис. грн. – зі 199 тис. грн до 196 тис.грн.

Третій – поточний ремонт вулиці Володимира Великого. На торги заявився лише ДП «Екранбуд» ТОВ «Екран». Вартість ремонту знижено на 3 тис. грн. – зі 199 тис грн до 196 тис.грн.

Четвертий - вулиця Дрогобицька. Ситуація та ж – на торги заявилась лише одна фірма. Варітсть понижено на 3 тис. грн. - зі 199 тис. грн. до 196 тис.грн.

П’ятий – вулиця Бандери. Ситуація ідентична - на торги заявилась лише одна фірма. Вартість понижено на 3 тис. грн - зі 199 тис. грн. до 196 тис.грн.

І шостий – вулиця Коваліва. Як ви зрозуміли, картина така ж. Вартість понижено на 3 тис. грн - зі 199 тис. грн. до 196 тис.грн.

Загалом, вдалось зекономити 34 тисячі гривень. Претензій до замовника – КП «Еко-місто» -  виникати, за  великим рахунком, не мало б. Адже ремонт доріг (навіть допороговий), на відміну від Дрогобича, йде через тендер. Тепер справа за підрядниками – беруть вони участь чи ні. Якщо ні – роботи виконує фірма зі Стрия.

Натомість, про Центральну міську лікарню Борислава цього сказати не можна – півмільйона гривень на реконструкцію приміщень поліклініки Бориславської ЦМЛ депутатській МКП «Мажор» віддано без жодних торгів – шляхом процедури звіту про укладений договір.

Взагалі ж, при закупівлях на суму 5 млн.493 тис. грн, процедуру  торгів Бориславська ЦМЛ використала усього один раз  - купуючи крупу на сто тисяч гривень. Всі інші мільйони  – як не звіт, то переговорна.

Однак, так чи інакше, але аналіз закупівель Борислава показує, що понижений бар’єр на допорогових можна і треба використовувати, тоді це зменшує кількість «зради» в закупівлях. Добре було б, якби і в міській лікарні це зрозуміли.

 

Трускавець

У Трускавці картина дещо інша і подекуди  нагадує Дрогобич.

Загалом сума закупівель Трускавця склала 105 млн. 500 тис.грн.

З них 24 млн. 358 тис.грн – закупівлі Центру медичного лікування та санаторного лікування «Трускавецький», 16 млн. 708 тис. грн. – санаторій «Трускавець СБУ», 13 млн. 447 тис. грн – санаторій «Батьківщина», які є у власності держави, тому їх закупівлі кожен може спокійно переглянути.

Та перейдімо до власне справ місцевих. Сума закупівель – 50 млн. 990 тис.грн (для порівняння: Борислав – 26 млн. грн, Дрогобич – 70 млн.грн).

З них відкриті торги – 20 млн. 555 тис.грн. (у Дрогобичі – 8 млн. 505 тис.грн, у Бориславі – 2 млн. 703 тис.грн), допорогові закупівлі – 2 млн.777 тис.грн, переговорна процедура – 4 млн.873 тис.грн, переговорна процедура за нагальною потребою – 10 млн.653 тис.грн, процедура звітування про укладений договір – 12 млн. 136 тис. грн. ( у Дрогобичі – 17 млн. 623 тис.грн, у Бориславі – 4 млн. 235 тис.грн).

Серед «улюбленців» Трускавця можна назвати наступні фірми:

ТзОВ «Дорсервіс»: 5 замовлень на суму 16 млн.768 грн. Два з них – отримані на відкритих торгах, три – процедура звітування про укладений договір.

ПАТ «Львівобленерго» -11 замовлень на суму понад 10 млн грн (процедура традиційна для монополіста – переговорна)

КП «Трускавецьтепло» - 6 замовлень на понад 9 млн. грн, процедура – переговорна та оприлюднення звіту.

ТзОВ «Трускавецький водоканал» - 14 підрядів на майже 5 млн. грн. Процедура – переговорна.

ТзОВ «Поділлянафтозбут» - 4 підряди на суму 1 млн 870 тис.грн (шляхом допорогових і звітування).

ФОП Пастернак О.О – 3 підряди на суму 450 тис.грн (допорогові закупівлі відділу освіти ТМР)

ФОП Тіна Кароль – 382 тис.грн. Переговорна процедура відділу культури ТМР.

ФОП Пасічник А.А – 2 підряди Управління ЖКГіБ ТМР шляхом звітування про укладені договір на суму 293 тис.грн

ФОП Добровольська Г.І – 3 підряди на суму 281 тис.грн, процедура – звітування про укладений договір.

Щоб не обтяжувати вас більше цифрами і показати, в чому ховається небезпека «улюбленців», розберемо одну структуру, але таку, яка має гроші і розпоряджається ними на власний розсуд.

Найбільшим розпорядником коштів у Трускавці (після Центру медичного та санаторного лікування «Трускавецький») є Управління житлового господарства і будівництва ТМР. Управління загалом цього року провело закупівель на 21 млн. 698 тис.грн. З них 15 млн. 808 тис. грн пішли на відкриті торги, 583 тис.грн – допорогові закупівлі, 1 млн. 392 тис.грн – переговорна процедура за нагальною потребою і 3 млн 913 тис.грн – звітування про укладений договір. В кількісних показниках – три б’єкти пішли на відкриті торги, три об’єкти – допрогово, один – переговорна за нагальною потребою і аж 21 об’єкт – це звіт про укладений договір.

Розглянемо детальніше.

Отож, шляхом переговорної процедури за нагальною потребою на 1 млн. 392 тис.грн було закуплено електроенергію.

На відкриті торги (конкурентний тендер) пішли такі об’єкти:

631 тис. грн.- послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги (Технічне обслуговування мереж освітлення вулиць). Переможець - ТОВ фірма «Сяйво», яка запропонувала виконати роботи за 628 тис.грн.

4 млн. 174 тис. грн. - капітальний ремонт вул.Грушевського в м.Трускавець Львівської області . Переможець - ТзОВ «Дорсервіс», яка запропонувала виконати роботи за 3 млн.989 тис.грн

12 млн. 854 тис.грн. - капітальний ремонт вул.Стебницька в м.Трускавець . Запропонувавши зробити роботи за 11 млн. 190 тис.грн, переміг, за рішенням конкурсної комісії, ТзОВ «Дорсервіс». Пропозиції дешевших ПП «Артемсервіс» та ТзОВ «Будівельне підприємство «Любінське» були відхилені. Можливо, в силу того, що, як стало відомо з СЕО «Ю Контрол», дві останні мають як не кримінальні справи, то виконавчі провадження.

А тепер перейдімо до двадцять одного кулуарного «звіту про укладені договори». Розглянемо не усі, а «найгрошовитіші» (від 100 тис.грн).

Отож, 1 млн. 323 тис. грн шляхом звітування – на реконструкцію площі Чорновола в місті Трускавець. Виконавець - те саме  ТзОВ «Дорсервіс» .

250 тис.грн - реконструкція внутрішньоквартального проїзду біля житлового будинку на вул.Мазепи,22 в м.Трускавець. Виконавець- ФОП Добровольська Г.І.

199 тис. грн. - послуги з поточного ремонту житлового будинку на вул.Стебницькій,76 в м.Трускавець. Виконавець – ФОП Пасічник П.А.

138 тис.грн- послуги з поточного ремонту житлового будинку на вул.Стуса,9 в місті Трускавець. Виконавець – ФОП Хомяк Ю.В.

133 тис .грн -послуги з поточного ремонту житлового будинку на вул.Мазепи,36 в м.Трускавець. Виконавець «Комсервіс Трускавець» (запам’ятайте назву цієї фірми).

132 тис.грн - послуги по поточному ремонту житлового будинку на вул.Івасюка,17 в м.Трускавець. Виконавець – ТзОВ «Термопласт плюс» (головний допороговий улюбленець Дрогобича, нагадаємо).

 120 тис.грн. - Капітальний ремонт покрівлі житлового будинкуна вул.Мазепи, 38 в м.Трускавець . Виконавець – ТзОВ «Загір’я».

110 тис. грн. - послуги з поточного ремонту житлового будинку на вул.Данилишиних,7 м.Трускавець. Виконавець – ТзОВ «Термопласт Плюс»

Всі інші закупівлі – трохи  менше ста тисяч гривень, тому на них не зупиняймося. Зупинімось на єдиній, якої ще не вказали.

Ще 482 тис. грн. шляхом оприлюднення звіту, а не торгів (тобто - кулуарно) були виділені на статтю «Реконструкція мереж освітлення від вул.Шевченка до бульвару Юрія Дрогобича в м.Трускавець Львівської області». Виконавець -ТзОВ «Комсервіс Трускавець». Пам’ятаєте, трохи вище ми просили запам’яти цю фірму. Тож гляньмо: прикметно те, що ця фірма досить молода (зареєстрована лише рік тому), але у 2016 році, як стало відомо з СЕО «Ю Контрол», їй вдалося отримати замовлень від різних трускавецьких розпорядників на суму аж 1 млн. 702 тис.грн. і на суму 1 млн. 217 тис.грн. вже у цьому, 2017 році.

В чому успіх новоствореної трускавецької фірми, запитаєте? З’ясуймо разом.

Її засновник – Олег Кабальний, уповноважена особа – Остап Гуляка.

А тепер -  засновником молодої і успішної в освоєнні бюджетних коштів  фірми є Олег Кабальний, водночас співзасновник Трускавецького міського відділення ВГО «Комітет по боротьбі з корупцією в органах державної влади, правоохоронних органах, прокуратурі та суді». Цікаво, що керівником  цієї структури з пафосною назвою є  Олександр Олександрович Ткаченко.

Однофамілець заступника міського голови Трускавця? – запитаєте. Ні, це сам заступник. Ця ж організація вказана в декларації Олександра Ткаченка.

Як бачимо,  Олександр Ткаченко є заступником міського голови і директором в відділенні ВГО, співзасновником якого Олег Кабальний. Він же - засновник «успішної молодої фірми», яка , хіба  по року  з часу створення, підрядів у Трускавці отримала на майже три мільйони гривень.

Отака «протидія корупції»…

І отакі улюбленці.І вони видні– як от монополісти. Але  є і добре замасковані: ті, нещодавно створені, проте котрі успішно “працюють” за наші з вами податки.

Далі буде.

Марія КУЛЬЧИЦЬКА, Медіа Дрогобиччина №6 (20) від 21 липня

 

 

w 10Яка причина сміттєвого колапсу у Львові? Пожежа на Грибовицькому сміттєзвалищі, гальмування будівництва сміттєпереробного заводу, а також - корупція та безвідповідальність чиновництва.

Який наслідок? Жахлива ситуація із вивезенням сміття та брудне місто.

Чи може так статися у Дрогобичі? Ні, бо у нас є сміттєзвалище, в Бронниці…, - скажете Ви. У нас чесні чиновники, депутати?! Були?! Є?!

Так є, проте є одне “але”... Цілком можливо, що вже   невдовзі  Дрогобич може втратити контроль над процесом вивезення сміття з міста.

Знак БориславСтаном на 14 липня на сайті Бориславської міської ради інформація про нових заступників мера  відсутня. Тут досі “світяться” прізвища Богдана Монастирського (пішов з посади 12 травня) та Едуарда Бриня (пішов з посади 31 травня).

Від 15 червня посаду заступника Бориславського міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради займає 28-річна  Світлана Дмитрівна Солоненко. Попередня посада - перший заступник начальника Дрогобицької об’єднаної державної податкової інспекції. У 2016 році вона задекларувала квартиру в Дрогобичі площею 66,3 кв.м., придбану у 2006р., земельну ділянку в Східниці площею 600 кв.м., придбану у 2015 році, автомобіль УАЗ 469-Б 1983 року випуску, придбаний у 2003 році, акції ПАТ «Укрнафта» (в 2005 р.). Доходи п. Солоненко – 50743 грн. заробітної плати, 30850 грн. – допомога з безробіття, 24477 – пенсія. У 2007, 2015 та 2016 роках брала кредити в розмірі 32000 USD, 17000 та 23000 UAH відповідно.

Посаду першого заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Едуарда Бриня, який зокрема відповідав за комунальну сферу міста, тепер обіймає   Ірина Дмитрівна Клонцак, колишня начальниця Бориславського міського управління юстиції. Теперішня її посада - начальник управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради.

У 2016 р. задекларувала доходів 71712 грн.

12.11.2015 р. придбала квартиру (58,6 кв.м.) та підвальне приміщення ціною 660 000 грн. в Сокільниках. У 2010 р. – гараж (43,1 кв.м.) ціною 50000 грн. в Бориславі.

Задеклароване рухоме майно: ВАЗ 2103 1985 року випуску (придбаний 1995 р.) та Opel kadet 1988 року випуску (придбаний 2016 р. за 15000 грн.). їздить на не задекларованому автомобілі Hyundai 6776.

Шостого вересня 2015 року  отримала позику в Романа Євстаховича Клонцака у розмірі 680000 грн.

Юлія ГАСІЙ, Медіа Дрогобиччина №6 (20) від 21 липня.

 

truskavets 3«Трускавецькі повітря та природа – неймовірні», - саме так відгукуються про курорт його гості.  Однак, легковажне ставлення до цих багатств, може в майбутньому зіграти з курортом кепський жарт. Зверніть увагу на Борислав, який ще століття тому був одним з найбільших індустріальних центрів в світі, одним з перших міст за видобутком нафти, і щойно видобуток “чорного золота” став нерентабельним, в місті розпочався період занепаду. Така сама  доля чекатиме Трускавець, якщо він не вбереже свій мікроклімат та мінеральні води, - курорт втратить свою привабливість для туристів, як втратив її Борислав для інвесторів.

Курси валют



 

 

 

Телепрограма

Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер: